
Campionii Climei, mai mult de 3,2 milioane de provocări acceptate în întreaga lume
Inițiativa globală Campionii Climei, imaginată special pentru a-i ajuta pe copii să înțeleagă importanța protejării mediului și a resurselor naturale printr-o serie de provocări creative și educative, a depășit 3,2 milioane de provocări acceptate în întreaga lume.
Lansată ca răspuns la un studiu global realizat în 2021 care a arătat că schimbările climatice reprezintă o preocupare majoră pentru copii, campania Campionii Climei îi învață pe aceștia cum să devină mici eroi ai planetei, contribuind la un viitor mai verde și mai sustenabil prin acceptarea și îndeplinirea provocărilor de sustenabilitate create special pentru această inițiativă.
Printre provocările distractive și foarte ușor de realizat se numără: „Fă să plouă!”, o acțiune care promovează dușurile în locul băilor pentru a economisi apă; „La pândă după luminițe roșii”, acțiune ce ajută copiii să identifice aparatele electronice lăsate în stand-by; și „În sacoșă cu sacoșele” o provocare ce încurajează centralizarea tuturor pungilor din plastic pentru a fi refolosite.
Săptămâna Apei
În luna iunie, inițiatorul Cartoon Network colaborează pentru al doilea an consecutiv cu ONG-ul britanic Wastebuster, marcând Săptămâna Apei – inițiativă educațională anuală parte din Deceniul de Acțiune pentru Apă al ONU.
Săptămâna Apei aduce laolaltă știința, sustenabilitatea și storytelling-ul în colaborare cu industria de divertisment pentru a le oferi copiilor cunoștințele necesare să devină gardieni ai apei. Sunt lansate provocări cu tematici din universul apei în aplicația și pe site-ul Campionii Climei, precum și episoade pe YouTube Shorts.
Wastebuster va integra provocările Campionii Climei în materiale educaționale, inclusiv în planuri de învățat, lecții, activități de clasă și teme pentru acasă. Noutatea acestui an o reprezintă competițiile între clase, unde elevii se pot întrece în realizarea celor mai multe provocări de economisire a apei.
Campionii Climei este o campanie multi-premiată ce folosește personajele îndrăgite și relatări atractive pentru a inspira și responsabiliza copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani să protejeze mediul. Până în prezent, mai mult de 2,5 milioane de provocări au fost finalizate pe aplicație și site, iar peste 10,4 milioane de provocări au fost începute pe Roblox.