Noua generație și telefoanele inteligente, într-o expoziție la 2/3 galeria
„This is a waste of time Awesome”, e expoziție neobișnuită care își propune să augmenteze simbioza dintre noua generație și telefoanele inteligente, va fi deschisă în perioada 14 – 22 mai, la 2/3 galeria din București.
Expoziția prezintă un nou val de creații digitale care ies din spațiul virtual pentru a fi experimentate live de oricine. Toate lucrările sunt realizate doar cu telefonul și exprimă viziunile diferite ale unei generații care experimentează aproape totul în mediul digital.
Expun Ioana Petresco, Matei Bumbuț, Vlad Mihuțoiu și Valentin Popescu.
Ioana Petresco este regizor, director de imagine, actriță și profesor. A creat proiecte pentru branduri ca Chanel, Bevza și Damon Dominique. Predă la Visual Metaphor Academy și creează pe YouTube sub numele de RO Ioana Petresco.
„Adevărul despre fericire e: dacă nu te bucuri de procesul de a-ți atinge obiectivele, nu o să te bucuri de rezultat. Învață să vezi fericirea ca pe un obicei, si nu ca un scop”, spune ea.
Matei Bumbuț este student la UNATC, la Imagine de film și televiziune. „Pentru mine, fotografiile sunt importante pentru că îngheață momente pe care le-am văzut și mă lasă să le revizitez. Cred că mulți alții simt la fel. Fiecare dintre noi are pornirea de a face poze și fiecare o face în felul său. Pentru că suntem niște generații mereu conectate la telefoane, asta nu a fost niciodată mai simplu”.
Vlad Mihuțoiu, student la Universitatea de Arte din București, secția Foto-video, spune despre creația lui: „«Thinking In Layers» este o lucrare care propune o analiză meticuloasă asupra ideii de fragmentare a corpului uman pentru o mai bună ințelegere a acestuia, accentuând importanța noțiunii de unitate, identitate și diversitate. Dorința din spatele acestui proces de stratificare este de a arăta că nu putem vorbi despre un singur outcome, posibilitățile fiind nesfârșițe”.
Valentin Popescu, speaker și digital storyteller, punctează: „Este foarte ușor să te lași influențat de preconcepțiile oamenilor cu privire la TikTok, asta dacă nu stai să înțelegi platforma și nu îi dai o șansă să o descoperi. De obicei, oamenii resping noul. Recunosc că și eu, la rândul meu, am fost foarte reticent în ceea ce privește TikTok când începea ușor, în 2019, să ia amploare. Am zis «e pentru copii platforma, n-am ce să fac pe ea». Ca aproximativ 2 ani și jumătate mai târziu să fie «spațiul» unde am creat cea mai mare comunitate și platforma care îmi dă voie să-mi arăt creativitatea în formă ei cea mai raw”.
Designul expoziției este realizat de Rizi, studio aflat la intersecția dintre arhitectură, tehnologie și comunicare, care explorează diverse căi pentru a transmite emoția prin intermediul tehnologiei.
Expoziția poate fi vizitată la galeria de pe strada Franceză nr. 4 pe 14 mai, între orele 17:00 și 02:00, pe 15 mai, între 12:00 și 21:00, în perioada 17 – 20 mai, în intervalul 16:00 – 21:00, și în zilele de 21 și 22 mai, între 12:00 și 21:00.
foto: Shutterstock