Curatorial este un proiect editorial non-profit, o revistă ce reunește informații, știri si noutăți despre evenimente, lucrări sau realizări in domeniul artei, precum și despre întâmplări, curente și tendințe ale culturii urbane.

Urmăreşte-ne pe
Contact
Imagini-motiv din opera lui Andy Warhol sunt imprimate pe rucsacurile retailerului Herschel Supply

Imagini-motiv din opera lui Andy Warhol sunt imprimate pe rucsacurile retailerului Herschel Supply

Imagini-motiv din opera lui Andy Warhol, precum ilustraţiile cu banane, vaci și flori de hibiscus, sunt acum imprimate pe rucsacuri, ca urmare a colaborării dintre Andy Warhol Foundation şi retailerul Herschel Supply, informează Art News.

Aceasta este a doua colecţie inspirată din opera lui Warhol, iar patru produse vândute sub brandul respectiv au imprimeuri care omagiază cariera artistului.

Opera lui Andy Warhol, actuală după aproape patru decenii de la moartea artistului

Warhol a murit în 1987, dar relevanţa sa nu a fost ştirbită de timp. Avea un instict anume de a şti ce contează pentru oameni şi a explorat aceste obsesii, fie ele staruri de cinema, politicieni sau obiecte casnice.

Imaginile sale aparent banale au devenit un fenomen şi au fost reproduse de nenumărate ori. Warhol a început să folosească motivul florilor în 1964, după un decupaj dintr-o revistă de fotografie. În colecţia prezentă inspirată de opera sa, florile de hibiscus au culori aprinse de roz, portocaliu şi albastru.

Printurile cu vaci au apărut în a doua jumătatate a anilor ’60 şi apăreau în patru variante coloristice: „Pink Cow on Yellow Background” (1966), „Brown Cow with Blue Background” (1971), „Yellow Cow on Blue Background” (1971) şi „Pink Cow on Purple Background” (1976).

Dar motivul cel mai cunoscut al lui Warhol este banana, apărut pentru prima dată pe coperta albumului de debut The Velvet Underground & Nico, în 1967.