Mercedes-Benz face un parteneriat cu cinci artişti creatori de NFT, pentru a celebra seria G-Class
Respectivii artişti pot crea lucrări virtuale în care reinterpretează respectivul model, arată cointelegraph.com.
Este vorba de grupul Art2People, care va realiza această colecţie exclusivistă, după cum a anunţat firma de automobilde de lux, pe Twitter.
Artiştii implicaţi provin din diverse domenii, precum muzica, moda, designul grafic, arhitectura, marketingul, designul pentru firme de lux şi afacerile imobiliare. Cei cinci sunt Charlotte Taylor, Anthony Authie, Roger Kilimanjaro, Baugasm şi Antoni Tudisco.
NFT-urile respective vor fi lansate duminică.
Mercedes nu este singurul brand important care se implică în fenomenul NFT. În iunie, anul trecut, cei de la McLaren şi-au exprimat intenţia de a utiliza NFT-uri pentru variante virtuale ale legendarelor automobile de Formula 1. În iulie, Coca-Cola a lansat o iniţiativă de strângere de fonduri pentru Special Olympics, tot prin intermediul NFT-urilor.
Compania Mercedes-Benz a mai fost implicată în proiecte ce includ fenomenul blockchain. Ei au făcut un parteneriat cu Circular, pentru un test prin care să se asigure că emisiile de cobalt sunt urmărite în lanţul de aprovizionare.