Home  /  Natură   /  Cel mai vechi prădător animal descoperit a fost denumit după David Attenborough
David Attenborough

Cel mai vechi prădător animal descoperit a fost denumit după David Attenborough

Cel mai vechi animal prădător descoperit până în prezent, o creatură marină, a fost numit după cercetătorul naturalist şi prezentatorul TV David Attenborough – Auroralumina attenboroughii, informează The Guardian.

Descoperit în pădurea în care Attenborough căuta fosile, în copilărie

Descoperirea a fost făcută în Charwood Forest, din Leicestershire, loc în care Attenborough căuta fosile, în copilărie.

Prima parte a numelui dat de către paleontologi înseamnă „lanternă”, deoarece această creatură seamănă cu o torţă. Animalul marin, care se pare că a trăit acum 560 de milioane de ani îşi captura prada cu ajutorul tentaculelor, în mediul acvatic.

Specialiştii susţin că studierea acestei fosile poate duce la descoperiri legate de misterul apariţiei formelor complexe de viaţă pe Terra.

Prezentatorul, în vârstă de 96 de ani, care şi-a petrecut mare parte a vieţii pledând pentru frumuseţea şi complexitatea naturii, a spus că este „profund încântat” de numele dat acestei descoperiri, potrivit Associated Press.