Frumuseţea pozitivǎ
Unilever anunță pe siteul său că va elimina cuvântul “normal” din campaniile publicitare şi de pe produsele sale de înfrumusețare şi îngrijire personală odată cu lansarea unui nou concept sub numele de Positive Beauty sau Frumusețea Pozitivă.
“Positive Beauty va susține o nouă eră a frumuseții care este echitabilă și incluzivă, dar și sustenabilă pentru planetă”. Perfecțiunea începe să devină un concept depăşit şi, deşi mulți dintre noi ne dorim să o putem măcar atinge din când în când, dorința noastră de a fi acceptați şi apreciați pentru ceea ce suntem şi pentru felul în care arătăm, este, de cele mai multe ori, mai pregnantă decât orice altceva. De asemenea, compania a mai declarat că nu va mai edita digital “forma corpului, dimensiunea, proporția sau culoarea pielii persoanelor care apar în campaniile publicitare”.
Citiţi integral: https://www.unilever.ro/news/news-and-features/2021/unilever-renunta-la-cuvantul-normal-prin-noua-viziune-positive-beauty-frumusetea-pozitiva.html
Credit foto: dassasha